Svea

Valitsemalla SVEA-erämaksun, saat suoritettua autokoulun nopeasti.

• Pääset ajokokeeseen oman etenemisaikataulusi mukaisesti.
  • Edellyttää voimassa olevia luottotietoja.
  • 3 - 36 kk maksuaikaa.
  • Luottoa voi hakea 50 – 2200 €:lle vähintään 21-vuotias.
  • Mahdollisuus maksaa alkuperäistä suunnitelmaa nopeammin tai maksaa luotto kokonaan pois ilman lisäkuluja.
  • Laskutus kuukausittain tasaerissä.
  • Ei vakuuksia, ei takaajia.

Tarjoamme rahoituksen yhteistyössä SVEA Bankin kanssa. Erämaksua haettaessa tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä tarkistamme osoite- ja luottotietosi. Erämaksun myöntää SVEA Bank. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit vaihtaa maksutapaa.Tarkista tarkemmat laina- ja toimitusehdot tästä.

VerkkomaksuValitsemalla verkkomaksun, saat suoritettua autokoulun nopeasti.

• Suositelluin tapa, jos et valitse luottoa.
  • Voit edetä autokoulussa omaan tahtiisi.
  • Voit maksaa useimmilla kursseilla verkkomaksuna suoraan ilmoittautumisessa ja muilla kursseilla myöhemmin oppilaan oppimisympäristössa.
  • Maksutapoinamm. verkkopankit,korttimaksut, Pivoja MobilePay.

Valitsemalla laskun, maksuaikataulu määrittelee autokoulusi suorittamistahdin.

• Ajokokeeseen pääsy edellyttää, että kaikki maksut ovat suoritettuina.
  • Lasku jaetaan eriin kurssimaksun suuruuden mukaisesti ellei kyse ole lyhytkestoisesta koulutuksesta (kuten riskientunnistamiskoulutus, turvallisuuskoulutus, opetuslupapalvelut tms.). Lyhytkestoiset koulutukset laskutamme yhdessä erässä.
  • Tutkintoon johtavassa koulutuksessa kaikki erät tulee olla maksettuina ennen tutkintoon pääsyä. Muissa tapauksissa erät tulee olla suoritettuna ennen ensimmäistä opetusta.
  • Lasku muodostuu pakettituotteissa oppilaan aloittaessa oppimisympäristön käytön esimerkiksi tasotehtävien, verkkoteoriatuntien tai arviointilomakkeen täyttämisellä.
  • Alaikäisen oppilaan lasku lähetetään aina ilmoitettuun huoltajan sähköpostiosoitteeseen
  • Laskun voi myös tarvittaessa myöhemmin muuttaa luotolliseksierämaksuksi oppilaan oppimisympäristössä.

Valitsemalla käteismaksun, maksuaikataulu määrittelee autokoulusi suorittamistahdin.

• Ajokokeeseen pääsy edellyttää, että kaikki maksut ovat suoritettuina.
  • Voit maksaa kurssimaksun käteisellä toimistollamme. Varauduthan maksamaan tasarahalla.