RTK -kurssit

RTK = riskien tunnistamisen kurssi

Meillä voit suorittaa kaikki kurssimme joko lähiteoriaopetuksena, etäteoriana tai verkko-oppitunteina. Etäteoriatunneille tarvitset: vakaan internet -yhteyden, web-kameran ja mikrofonin. Verkko-opiskeluna on seuraavat kielet Suomi, Ruotsi tai Englanti. Valitse itsellesi sopivin vaihtoehto! Laitteiksi kelpaavat älypuhelimesta alkaen lähes kaikki laitteet joissa on kuva ja ääni ominaisuudet.

Kurssimme on seuraavanlainen. 4 RTK -oppituntia teoriaopetusta luokkaoppitunnit, etäteoria tai verkko-oppitunnit. Ajo-opetusta on 4 ajotuntia. Ajotunnit voit suorittaa manuaalivaihteisella tai automaattivaihteistolla olavalla autollamme. Yksi ajotunti suoritetaan simulaattorilla (pimeällä ajamisen koulutus). Kursista on kaksi ajo-opetuksen sisältövaihtoehtoa. Kurssin suorittaa sisältövalinnan mukaan nopeinmillaan viikossa. Kannattaa kuitenkin varata aikaa 2-3 viikkoa. Huomioithan, että kurssi kannattaa aloittaa jo ennen teoriakokeeseen menoa, silloin saat parhaan hyödyn myös oppitunneista.

RTK -kurssi (minimi)

4 ajotuntia joista 2,5 simulaattorilla ja 1,5 autolla

hinta 289.00

RTK -kurssi (suositeltu)

4 ajotuntia joista 1 simulaattorilla ja 3 autolla

1 ajotunneista ajetaan Riihimäen ajoharjoitteluradalla.

hinta 429.00

(sis. ajoharjoitteluradan käyttömaksun 85.00)

RTK -kurssi (premium)

4 oppituntia

6 ajotuntia joista 1 simulaattorilla ja 5 autolla.

Yksi ajotunti on Riihimäen liukkaankelin ajoharjoitteluradalla.

Kaksi ajotunneista suoritetaan kertausajoina  tutkintopaikkakunnalla ja tehdään

"harjoitus ajokoe"

hinta 559.00

(sis. ajoharjoitteluradan käyttömaksun 85.00)